Monday, January 17, 2011

bengang..sedih...telah bersatu

mata ngantuk sangat tapi tak boleh lelapkan mata...arghhhhhhhhh..aku bengang n nak marah tapi pada siapa...dia nak aku keluar dari tempat tue aku dah keluar pun....aku tak kacau sikit pun..tapi knp?????/knp????knp mesti dia susahkan ayah aku...atau sebenarnya dia nak hukum aku....wei sudah lah..aku tak ada kena mengena dengan kau lagi...aku dah keluar terus dari hidup gila kau tue....nak lari dari alasan tak buat kerja pun biarlah yg logik cikit..yg boleh diterima akal...apa yg kau nak sebenarnya....
kalau ikutkan hukum dunia kau bekerja untuk ayah aku...keranan tanpa ayah aku kau tak dapat gaji...nie sekarang dah terbalik..ayah aku bekerja untuk kau pulak????
knp ko nak bersikap zalim dengan ayah aku???knp nanti pangkat ko akan prgi???nak tanya..pangkat ko tue nanti nak dobawa mati ker????ya allah hanya padamu aku berserah...
abah...kakak sayang sangat kat abah....maaf atas semua kesilapan yg akak buat sehingga menyusahkan abah.....akak tak akan susahkan abah lagi.....bila akak dah baik akak akan senangkan abah semula.....

1 comment:

KNS said...

moge terkabol impian akak
^_^ slm kenal
My Recent Post: Tatacara Eyeliner Hitam Keliling Mata