Wednesday, February 9, 2011

sekarang memang musim ker??????

dah lama tak post something kat sini....almaklumlah aku sibuk menyibukkan diri ikut suami dengan hobi2nya....memancing la,,,tangkap gambo la....hihihih.....

baru2 nie team shoothemomnet di beri tugas tuk abadikan segala kenangan pasangan pengantin baru....job yg diorg terima dari pre wedding sampailah hari bersejarah diaorg....sapa nak tengok boleh pg kat page shoothemoment kat fb......
paling aku suka masa pre wedding diorg...huhuhhuh sangat sweet....aktiviti nie pun boleh eratkan lagi hubungan aku n encik suami ku...hahhahahahah
sebahagian gambar masa diorg shoot....
boleh tengok kat page tue....mmg sweet...dan balik jer dari kuantan majlis tue aku ajak en suami singgah kat bukit tinggi...nak jejalan tapi en suami kata dah nak mlm...esok 2 jelah pg sbb kalau dari gombak cuma 30 minit jer..heheheheheh....oklah kalau mcm tue...jadi model tak berbayar jap....




 tapi balik jer dari sana..aku terus demam...huhuhuhuhuhu......sekarang baru ok cikit tapi masih susah nak bernafas gara-gara idung tersumbat...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........en suami plak asyik sakat jer....
geram...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...oklah nak sambung tido lepas mkn ubat....

No comments: