Saturday, February 12, 2011

beli kanta sentuh dan menang hadiah

baru ura2 nak p beli cntact lense baru alih2 tadi terbuka hari nak jengok blog hanis zalikha then ternampaklah iklan nie......
....
.....
.....
....
....
...


dan dengan pantasnya tangan ku membeli...shopink2 di internet..heheheheh tak payah lah penat2 kali untuk pegi mencari di kedai mata-mata..sambil membeli boleh cuba nasib..mana tahu dapat..boleh honeymoon lagi...yahooooo...huhhuhuhuh..oleh kerana kemalasan berjalan berada ditahap melampau maka akan bertambah2 lah lemak dibadan ku yg sedia lemak....wawawawawawa........
2 hari lepas baru wat entry pasal gemuk n nak cari vco.....plak terbaca irine punya entry pasal vco...apa lagi dengan muka yg kembang n semangat yg berkobar2 aku pun mail pada dia nak tempah vco....
almaklum dah merajuk ngan toko2 jamu yg ada kat kawasan aku nie...asal pegi tanya jer jawapannya..dah habis...stock blum sampai....huhuhuhuh......dah lama baca pasal vco nie cma blum pernah cuba..nanti bila pesanan dah sampai akakn ku update perkembangan terkini......hahahahahah.....
yang penting kita cuba dulu..apalah sangat kalau mencuba benda yg boleh mendatangkan 1001 kebaikan kan,....sapa yg tak nak sihat..cantik..kurus..comel...gebu..hahahahha..apa aku merepek di malam hari nie....
oklah nak layan mimpi....esok kena bangun kul  pagi..nak tolong ibunda memasak..ada org tempah makanan untuk jamuan umah terbuka sempena raya cina.....daaaa...adios..amigos....

3 comments:

Hani said...

salam perkenalan..jalan2 baca blog kawan2..dari blog ke blog.. terjumpa blog awak...kalau nak tahu pasal vco, jemput la ke blog saya www.livingactive2u.blogspot.com ..boleh window shopping product vco RND UTM.. jemput la yer

pieyaris said...

jom join contest http://pieyaris.blogspot.com/2011/02/contest-story-sobsob.html

NuryaMohd said...

hai anas.. tnks folow aku.. wey, lawa2 btul gmbr yg korang amik ek, jeles nengok nye.. tk mampu aku nk buat cmtu.. nnt ade outing ke pape bleh lah ajak aku skali, teringin nk blajar dr korang.. ni no aku, 0172192502.. msg je nnt eh..